💜𝓓𝓸𝓴𝓱𝓽𝓪𝓻𝓸𝓸𝓷𝓮💜

!Who looses today, won’t find tomorrow There is nothing important as today

من رفتم

دوستان ممنون تا الان با من همراه بودید

 

خداروووووووووووووووووشکر بلاگفا درست شد

این آدرس وبمه

zeinab85.blogfa.com

 

بای بای

۰ موافق ۱ مخالف

منم فعلا هستم . هم اینجا هم بلاگفا...فعلا وضعیتش مشخص نیس

 

ممنون مه به منم سر زدی

خواهش

اِ ولی اینجا بهتره از بلاگفاس :(

 

حداقل آدرس وبت تو بلاگفا رو بده :))

سلام

نه بلاگفا بهتره
من بهش عادت کردم

بله چشم حتما
میام تو وبتون می گم

زینببب هنوز بلاگفا معلوم نیس درس بشه 

شاید دوباره خراب بشه 

سایتو دیر لود میکنه 

پشتیبانیم نمیشه گرفت..

درست شد دیگه

نه اینجا رو پاک نمی کنم

به سلامت ، اطلاعات این صفحه رو حتما ذخیره کنید 

شاید روزی به کار اومد :)

بله ذخیره کردم

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من تو این وبلاگ دلنوشته ها و مطالبی که دوست دارم رو می گذارم و امیدوارم که خوشتون بیاد
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان